Polityka zwrotów
ZWROT ZAMÓWIENIA
Jeśli nie chcesz zachować swojego produktu po otrzymaniu zamówienia, możesz zwrócić nieuszkodzony i nieużywany towar w ciągu 14 dni. W tym przypadku to Klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej. Chcąc dokonać zwrotu prosimy o wysłanie wiadomości mailem na adres: wellselectedstore@gmail.com z informacją o zwracanych produktach oraz numerem konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot środków. Nieuszkodzony i dobrze zabezpieczony produkt należy wysłać kurierem na adres:
wellselected.pl
ul. Rychtalska 13/35
50-304 Wrocław
tel: +48669710787
mail: wellselectedstore@gmail.com
REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA
Zmieniłeś zdane i chcesz zrezygnować z zamówienia zanim jeszcze zostało wysłane? Nie ma problemu, jednak musisz nas poinformować w ciągu 2 godzin od chwili złożenia zamówienia. W przeciwnym razie Twoje zamówienie może zostać zrealizowane – tak, czasami działamy naprawdę ekspresowo.
ZWROT KOSZTÓW
Wszelkie rekompensaty pieniężne zostaną zwrócone do 7 dni roboczych od daty przyjęcia wniosku na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
Wszelkie dodatkowe pytania prosimy kierować na adres: wellselectedstore@gmail.com lub przez formularz kontatkowy.
Z przyjemnością odpowiemy na każde zadane pytanie.